Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-01, 23:15   #5
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

V4

var lite inne på att spika långben i avd1. Ser bra ut men jag vågar ändå inte ta bort Bergs häst som ser allmänt fin ut. I avd2 tycker jag att Berghs häst måste visa vem han är. Hästen har fin släkt och har inte fått den utdelning som man hade hoppats på. Andra bullar nu och det låter väldigt positivt från stallet. Normalt står det mellan 5 och 10 men jag tar ställning eftersom spelvärdet betalar bättre med nr 10. i avd3 känns det vidöppet, både 3 och 4 kan öppna. nr 11 har sätt formstark ut på slutet och blir lite glömd? jag vet inte om jag överlever avd4 men den som lever får se.

-----------------------------------------
På tisdag v65a
Avd Ordinarie Reserver
1 2 3 5 10
2 2 4 6
3 3 Dancing Pride
4 5 7 10 15
5 2 6
6 6 Dunder Pointer
96 rader * 1 * 1,00 kr = 96,00 kr

Kvitto xxx

Dancing Pride låter vejo nöjd med. Värmde bra senast men blev fastlås med mycket sparat. Är vässad i jobb eftersom man gärna vill ta med honom i en tänkt start i v86 med lite mer pengar att springa om. Jag tror och hoppas att vejo är offensiv. Jag spikar! (avd3)

Draget: Dunder Pointer värmde bra senast men kom bort i ett taktik lopp. Uppgiften ser inte så pjåkig ut med lite klaff tror jag nog att man kan kriga om segern. 5% nu men det lär nog stiga!?

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat