Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-03, 22:28   #88
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Speldagen hade blivit riktigt bra om det blivit 1 mål till i Millwall matchen, men det ville sig inte.

Hur som helst så fokuserar jag främst på hockey imorgon. Finns ett gäng spel i spreaden men lyfter fram två spel här som jag gillar lite mer.

Ogiltigt spel-ID: 1210663

SKA verkar ha kommit igång ordentligt och öser in mål. Man har dessutom en del problem defensivt och släpper även in en hel del mål. Nu möter man ett målglatt gäng som gör en hel del mål men framförallt släpper in mycket mål. Brukar bli målrikt när dessa lag möts och båda lagen har denna säsong snittat över linan.

Ogiltigt spel-ID: 1210672

Örebro och Mora. Två lag där det brukar bli målkalas. Båda lagen snittar över linan om man ser över säsongsinledningen. Örebro är riktigt vassa framåt men har hittills denna säsong haft stora problem med målvaktsspelet. Stefan Riddewall har en bit upp för att nå sin fars standard. Mora har, som alla vid det här laget vet, förstärkt med Kopitar. En spelare som är alldeles för bra för hockeyallsvenskan. Mora öser in mål i båda riktningarna denna säsong. Tycker det mesta talar för ett kalas.

Övriga spel:

Ogiltigt spel-ID: 1210677

Ogiltigt spel-ID: 1210688

Ogiltigt spel-ID: 1210665

Var helt fel ute med spelen i KHL. SKA Petersburg matchen stod 2-1 efter första perioden men sedan tog det tvärstopp. Kazanmatchen var en riktigt målnål historia och där var jag helt fel ute. Hockey Allsvenskan räddade dock upp det något och kvällen slutade med ett litet plus.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat