Ämne: **SPREAD IT**
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-05, 17:35   #95
messijah

messijahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Att falla på mållinjen....

plats: Messijahs kök
tid: förmiddag
utmanare: vi kan kalla honom Peter (han heter egentligen Nazca)
vad: messijah ska stå på en balansplatta i två timmar utan att röra kanterna av plattan i golvet.
pris: 300 kr

Messijah har benhinneinflammation och är en fucking mästare på balansplattan. Jag tar vadet direkt och vi bestämmer att jag får ha total kontroll över musiken och auran i rummet. Jag vill ha Enya. Peter får inte heller göra något under denna tid som jag inte godkänner.

En timme och trettiofem minuter efter start kommer min fucking unge in och typ hoppsparkar mig på vaden i sin iver över en häst hon sett på tv. Jag berättade att hon inte får veckopeng mer men fick efter en stund säga att hon visst får det, kanske tom mer om hon hjälper till hemma.

EDIT: för att det ska räknas som en bettingdagbok får jag berätta att jag har rekat fram spel på New Orleans Saints och Seattle Seahawks (NFL). Dessa kommer sitta. Annars väntar jag på NBA och NHL (om den någonsin kommer igång) då jag är bäst på att cappa dessa eminenta ligor. För tillfället ryggar jag bara en massa då jag har mycket att ta igen innan jag känner lugn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slapshot (+5), Rojiblanco (+5)

Senast redigerad av messijah den 2012-10-05 klockan 17:48.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat