Lördag idag och ett stort utbud. Har lite dåligt med tid idag så hinner inte motivera alla spel. Dock kommer jag motivera ett av spelen då det är ett spel i franska div3 och skiljer sig lite från mainstream utbudet.
Ogiltigt spel-ID: 1216562
Epinal är ett lag som jag förra säsongen spelade Ö 2.5 på i varje omgång den första halvan av säsongen. De gick över varenda omgång de 10-12 första omgångarna innan det planade ut. Denna säsong har det inte alls sätt lika bra ut vad gäller överspelen. Man har 3 över och 7 under. Det som ändå gör detta spel intressant är att man möter Créteil som går som tåget just nu. Man leder ligan och öser in mål. Bortalaget har denna säsong spelat 10 matcher, 8 av dessa har gått över linan. Lagets 6 senaste matcher har gått över linan och lagets samtliga bortamatcher denna säsong har gått över linan. Jag tror Epinal kommer öka på sin överspelsstatistik ju längre säsongen lider och här har man minst sagt chansen till det. Deras motståndare är riktigt offensiva och gör inte bara mycket mål utan släpper in många med. Oddset är för högt och jag testar. När lagen möttes förra säsongen med Epinal som hemmalag slutade matchen 5-1.
Övriga spel idag:
Ogiltigt spel-ID: 1216542
Ogiltigt spel-ID: 1216545
Ogiltigt spel-ID: 1216546
Ogiltigt spel-ID: 1216549
Ogiltigt spel-ID: 1216575
Ogiltigt spel-ID: 1216531
Ogiltigt spel-ID: 1216589
Ogiltigt spel-ID: 1216543
EDIT: Lägger till ett spel till
Ogiltigt spel-ID: 1219156
Har även spelat Ö 2.5 mellan Southampton och Fulham redan nu till morgondagen då oddset sjunker.