Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-07, 23:19   #95
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Vet inte om det är någon som läser denna dagbok numera?

Hur som helst så kommer här några spel till morgondagen. Precis som jag gjorde med lördagens spel kommer jag välja att lyfta fram ett av spelen med en motivering. Väljer även denna gång det spel som kanske sticker ut lite från "huvudutbudet".

Ogiltigt spel-ID: 1219696

Två bottenlag som möts i danska div1. Men jag tycker det är ganska stor skillnad på lagen. Köge har varit lite av ett jojo-lag och gått mellan högstaserien och div1 de senaste säsongerna. Nu ligger man helt plötsligt risigt till i Div1. Dock verkar det som att man har kommit igång och Köge har vunnit sina två senaste matcher ganska övertygande. Vinsterna har kommit mot lag som är klart bättre än söndagens motståndare - AB Copenhagen. AB brukar ligga i de nedre regionerna i Div1 så detta är lite av ett normaltillstånd för dem. Jag tycker oddset sitter snett här och att Köge borde vara favoriter. Mycket bra odds även på PK (DNB) spelet och väljer därför att testa detta.

Övriga spel imorgon söndag:

Ogiltigt spel-ID: 1216309

Ogiltigt spel-ID: 1219727

Ogiltigt spel-ID: 1219705

Ogiltigt spel-ID: 1219694

Ogiltigt spel-ID: 1219722

Ogiltigt spel-ID: 1219699

Kommer säkerligen fylla på med något mer under morgondagen.

EDIT:

Ogiltigt spel-ID: 1220876

Blev en helt ok speldag till sist med 6/8. Dock är jag lite småsur över Hannover - Dortmund. Helt otroligt att inte den matchen gick över. Sällan man ser så många klara målchanser som missas. Dessvärre även ett bortdömt mål som var väldigt tveksamt samt en solklar straff som Dortumd blev blåsta på i slutet av övertiden. Men total sätt en bra speldag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oscar (+5), Soap (+1)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat