Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-11, 18:25   #19
Daniel_

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HL333982 Visa inlägg
Spontant känns det ju lite som att allt i ditt inlägg kanske inte är helt sant. Att han skulle vara i sådan penganöd att ni väljer att chipdumpa pengarna istället för ett vanligt uttag låter ju skumt. När man kollar på Betsafes hemsida så finns det ingen uttagsmetod som har längre utbetalningstid än "2-5 bankdagar".

Det jag tror har hänt:
Du har bonushorat en annan persons identitet och har inte kunnat verifiera denna fullt ut när du skulle ta ut pengarna och då istället valt att chipdumpa.
Sedan har du skickat in fejkade eller bristfälliga dokument (jag förmodar att de dokument du själv skickade in godkändes utan problem?). Att Betsafe då tar alla dina pengar ser jag inget fel i och precis som de själva säger är det bedrägeri och man behöver inte ha läst det finstilta för att fatta det.
Ursäkta mig.. Men först och främst, varför skulle jag sitta och ljuga på ett forum som detta, det tjänar väl ingenting till, eller hur? Att ta ut pengar på en sida tar ju dessvärre mer än 2 dagar då man måste verifiera sin identitet osv.
Sist han skulle ta ut pengar på unibet tog det nästan en vecka innan han fått dokumenten godkända och pengarna kommit in på kontot.

Och dina påhopp ser jag bara som helt onödiga.
Och några fejkade eller bristfälliga dokument handlar det inte om heller. Vi använde oss utav skannern på mitt jobb och först godkände de bilderna. Sen hörde de av sig igen och sa att det var fel på en bild. När han sedan tog kort med mobilen och skickade in istället så godkände de helt plötsligt inte någon av de gamla bilderna. Du kanske vill se mailkonversationerna!?

Och ja, de dokument jag själv skickat in blev godkända direkt och de skickades från SAMMA skanner, dock för över ett år sedan.

Så ta du och kryp tillbaka till ditt hål med din lilla "Det jag tror har hänt:"

Finns det någon som vet vart man kan vända sig med detta eller är det helt kört?

EDIT: Jag har inte erkänt något om multipla konton? Vi är två helt skilda personer och nu är båda två verifierade och godkända av betsafes system. Han har fått alla dokument godkända.

Senast redigerad av Daniel_ den 2012-10-11 klockan 18:30.
Daniel_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat