Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-11, 18:51   #24
HL333982

HL333982s avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1331

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Anledningen till att jag beskrev vad jag trodde har hänt är att det poppar upp trådar hela tiden där folk beskriver sina problem med spelbolag. Oftast inte för att få hjälp utan bara för att gråta ut över förlorade pengar och få nån form av sympati och då är det lätt att man glider ifrån sanningen ibland. Är lätt att sitta och säga; "buhuu vad dåligt gjort av Betsafe bla bla bla." men i själva verket är det ofta trådstartarna som har begått det största misstagen.

Jag kan berätta för dig att dina pengar definitivt är borta. Det är INTE Betsafe som har tagit dem. Det är för det första inte ens Betsafe som sköter sitt pokerrum utan det är ett annat företag. Det företaget har en plikt till LGA eller var de nu har licens att se till att inget fuffens förekommer och de kontaktar Betsafe när de ser oregelbundna spelscheman. Det är också dessa som Betsafe vidarebefordrar diverse dokument till. Det är inte så att ens de tjänar pengar på att sätta fast folk för chipdumpning utan pengarna skickas till någon fond hos LGA på Malta.

Du kan klaga hos LGA men varför de skulle ändra redan taget beslut är bortom mitt förstånd.

http://www.youtube.com/watch?v=k5mD1ljo68Y
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat