Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-11, 22:44   #2
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Jag kan svara på varför jag valde att göra som jag gjorde.

Jag tolkade ditt inlägg precis som du nu skriver att det var med glimten i ögat och alltså inte verkligt tack till trådskaparen. Att i en tråd som spårat, medvetet gå OT och på så¨vis skapa ett merjobb samt aktivt motverka det jag ansåg mig försöka skapa genom min moderering var min anledning till att ge dig en ban.

Det kan tyckas hårt, och det är möjligt att det var det, men någonstans och någon gång behöver man statuera ett exempel.

Som du förstår önskar de flesta ordning och reda i forat, och det är svårt att hålla som det är och det tar tid, tid som jag lägger ned privat för att jag tycker mycket om sharps. När jag då moderar en tråd och du sedan skriver som du gör så tar jag det också det som en form av respektlöshet mot mitt jobb. Hade det varit i en omodererad tråd hade jag inte agerat som jag gjorde.

Hoppas du och ni andra förstår det jag skriver, tar det på rätt sätt och försöker bidra till att forat faktiskt hålls städat.

För att avsluta, jag förstår att du skämtade, men det var dålig timing. No hard feelings från min sida. Peace out.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat