Blev medlem nu i dagarna och har hunnit läsa en hel del. Mycket intressant och jag vill börja med att tacka alla medlemmar på forumet för engagemanget.
Jag tycker att Kroatien framställs som för stora favoriter borta mot Makedonien.
På pappret är det stor klasskillnad har inte riktigt lyckats leva upp till mina förväntningar på laget och när man möttes i Zagreb för en månad sedan var matchen jämn sett till bollinnehav. Makedonerna hade fler skott mot mål och även fler på mål. Pandev hade en i ribban och blev förnekad en straff i första halvlek. man hade även en hörnnick som var förbi Pletikosa men som togs undan på mållinjen. Kroaterna lyckades dock komma undan med en seger efter mål av Jelavic, som är glödhet i Everton.
Kroaterna tappade 1-0 till 1-1 hemma mot Belgien senast och är presterar f nv inte på högsta nivå. Makedonien spelade 1-1 borta mot Skottland.
Senast lagen möttes i Makedonien vann makedonerna med 2-0.
Jag håller Kroatien som bättre laget men tycker att Makedonerna har goda chanser.
Makedonien @ 5.5 kan möjligtvis få en liten peng
Makedonien X2 @ 2.18 (Pinnacle) tycker jag känns som det bästa spelet och det blir nog här mina slantar hamnar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Maijadona (+5)
Senast redigerad av slindoffer den 2012-10-12 klockan 12:25.
Anledning: Högre odds hos Pinnacle
|