Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
Gillar bara inte grejen "statuera ett exempel". Känns inte som om det här hemma här på Sharps.
Har inget med beskyddarmentalitet att göra, snarare att jag inte vill bli utsatt för samma behandling. Hoppas du tar till dig av kritiken i denna tråd till en annan gång, om du nu inte tror att du vet bättre än alla andra och är felfri.
Så, nu har jag skrivit av mig och mina synpunkter. Ha en bra speldag allihopa. Murray såg inte speciellt skärpt ut idag heller och oddset på Federer till imorrn (om han nu vinner) känns spännande att se vad bolagen lägger det på 
|
Nu får du ge dig. Jag vet inte vart du får in tolkning om att jag skulle anse mig vara bättre än alla andra eller vara felfri. I mitt svar till fondell är jag rätt tydlig med att motivera varför bannen tilldelades och att det är möjligt att det var hårt utdömt. Samtidigt måste man dra en gräns och jag drog den där, därav statuera exempel.
Vilken kritik ska jag ta till mig? Att inte dela ut straff när medlemmar bryter mot regelverket? Jag har tilldelats ett förtroende av ledningen att se till att det uppsatta regelverket efterlevs, det har inget att göra med vem jag eller någon annan är och förstår man inte det så har man en sned syn på hur det fungerar utan moderering.
Och jag kan garantera dig att du definitivt, precis som alla andra, vid ett regelbrott riskerar samma behandling. Men det är kanske dags att tona ned offermentaliteten en aning, det var inte 1 år på Kumlaanstalten jag tilldealde, det var 3 dagars ban från sharps.