Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-12, 23:02   #43
messijah
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
det känns rent spontant som många här inne slänger sig med juridik på ett sätt dom inte behärskar. En gång för alla, pengatvätt är inte olagligt i Sverige, det sätt man tillskansar sig de svarta pengarna kan vara olagligt, att undanhålla skatt är också olagligt, men själva proceduren att göra pengarna vita är inget brott i Sverige. I många andra länder är det det, men icke i Sverige.
Chansar vilt här men tror inte att Betsafe opererar under svensk lag.

OT: herregud mänska; ni har brutit mot reglerna, ta era jävla konsekvenser istället för att böla om det här. Du känns som en fjortis som precis ångrat vad du gjort. Jag tror inte en sekund på att du och din kompis inte visste vad ni gjorde när ni påbörjade detta. Som någon tidigare poängterat, varför inte bara ta ut pengarna i en automat eller överför mellan bankkonto?
Jag kan inte fatta att du tror att någon ska känna sympatier för dig. Om jag behövde pengar hade jag fan inte ringt min vän och sagt "hej, jag behöver låna pengar, kan vi chipdumpa lite cash?", utan "hej jag behöver låna pengar kan du GE MIG DET CASH ELLER FÖRA ÖVER DET TILL MITT KONTO?".

Att ni gjort fel är en sak, alla smusslar med olika saker. MEN, att du försöker snyfta och framstå som så jävla naiv och tro att "det är väl bara att lämna tillbaka pengarna till mig så glömmer vi det *snyft snyft* gör mig så arg att jag känner för att väcka min tjej och skälla ut henne för att hon gått och lagt sig när jag uttryckligen sagt att jag är kåt och pekat neråt och nickat uppmuntrande. Det jag gjorde där var lika uppenbart som ert fuskande. Får inte jag något får inte ni något.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat