Mitt system idag...
1) 6 10
2) 2 4 6 8 10
3) 3 5 7 10
4) 1 2 3 4 8 9 10 12
5) 2 Michael November
6) 1 5
7) 1 4 6
Korta kommentarer! Svanen vinner förmodligen första men Flemmings kommer bjuda strid!
Totalt bortglömd i andra är 10 Monte Major. Visst låter Moberg som V75-vinnare långsökt men oj vad fin den har varit. Har följt den på Norge-luncherna och vid sista vinsten i oljelandet undrade reportern om dom får se mer av Monte Major. "Nej, nu ska jag se ut ett lämpligt V75-lopp och ut där!" svarade Moberg. Det blev ett vardagstrav till som Monte vann på ett imponerande sätt. TOPPFORM och PÅSTÄLLD vill jag påstå och märkligt tyst i uppsnacket på den här! SE UPP!
Caballion vill jag inte åka på men kusken!? Sebastian förmodligen helt klar men vill ta Ludde på allvar i hans optimist och Spring Erom med Ingves är intressant! Spring Erom har form och klass att tugga ner dom om Ludde och Åke snubblar snett! Streckvärd!
Min spik i Michael November tycker jag det är enormt värde i! Tror den vinner lätt felfri men det är just det... Galoppen ligger och lurar....
Viola Silas är påställd och klar en jag bara måste ha med ettan i och med open stretch! OJ vad den kan flyga lågt!
Så till sist hoppas jag på galopp för Åkes i sista! Tror verkligen att den är illa ute över kort distans och detta startspår. Minns när den vann i somras över 1640 men här bjuder Truculent verkligen strid från bricka ett! Spets och slut? Annars kommer formtoppade stall Westergård...!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|