Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-15, 07:27   #2233
Analys
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bilboza Visa inlägg
Håller med om kritiken, men ni på Sharps skulle tjäna på att förbättra designen på er sida. Man trivs bättre med att surfa på R&K skiten, medan man mår lite halvkasst av att vara inne på denna sida.
Pratar du färgschema nu? Det är väldigt svårt att ge en mörk sida samma seriösa intryck som en ljus. När jag tänker efter känner jag nog inte till en enda seriös sida som går i mörkare färger.

Syftar du till utformning så är det ju en väldigt basic och välbeprövad forum/community layout som nog inte går att få så mycket mer effektiv/användarvänlig.


Personligen så anser jag att de som trivs bättre på sidor som R&K gärna får stanna där, det är innehållet som är tilltalande med Sharps. Det viktigaste med utséendet är att det ska gå snabbt, vara enkelt och så funktionellt som möjligt. Job well done enligt mig.
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat