Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-15, 10:52   #2235
Analys

Analyss avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Samma sak med flashbaserade spelsidor. Går fetbort!.
Visst går det att göra en "modern" sida men plattformen som vi använder är vbulletins forum. De senare versionerna 4 (och nu även 5 som finns i beta) har varit så problemfyllda att vi valt att stanna kvar på något som är stabilt och laddar fort utan att ha någon downtime.
Bara se på Pinnacle, hur härlig är inte deras site att använda jämfört med betsson/unibet osv?
Allt som har med flash att göra går bort, de tär djävulens påfund.
Oavsett om det är phpBB eller Vbulletin så är ju den grundläggande layouten nästan lika gammal som internet och något mer funktionellt tror jag inte går att få. Alla försök till "nytänk", ex. phpBB:s idé om att spegelvända vissa delar, har ju inte lett någonvart.

Ska vi sen jämföra med R&K är ju laddtiden på deras sida betydligt längre än här, trots att de baseras utefter en gästbok, som om jag inte minns fel har funnits sen -98, och inte ens har en tiondel av de funktioner som finns här.

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat