Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-16, 15:48   #669
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Har bara lyckats få till 1 match mot någon annan person (Vurpan/Ducks) denna perioden trots att jag jagat alla mina motståndare. Ilar/Kings spelade jag mot igår men EA servrarna kraschade vid ställningen 1-1 med ca 5 minuter kvar av tredje och vi skulle försöka få till matchen igen. Mazzy som skrev i tråden igår sa ju att han skulle försöka få till sina matcher med sitt Wild så de löser sig säkert det också.

Colorado har jag inte kunnat få tag på någonstans trots att jag mötte honom förra perioden, det verkar vara fler här som har svårt att få till matcher mot Colorado. Ägaren är Akilles här på Sharps och något liknande med Hypebeast på xbox iaf. Har kontaktat honom men inget svar.

Sen är det Florida som jag inte vet vem det är men han har ställt in så man kan möta hans lag som datorstyrt. Dock så är han online titt som tätt men svarar inte på meddelande på liven så vet inte om det finns någon större mening med att han tar upp ett lag om han ändå inte tänker spela. Det va även någon Florida ägare som tabbade sig i början och spelade en match mot datorn innan ligan hade startat, vet dock inte om det är samma ägare nu men jag tror inte Florida kommer spela något så det lutar åt kick där.

Qirren kan du kicka, vore väldigt intressant att veta vad som hände där men det lär väl aldrig bli så.

Philjay va väldigt aktiv i början men kanske tappade suget när Qirren strulade och det kan vara lönt att försöka kontakta honom och få ett svar om han vill fortsätta vara med eller inte. Jag drar iväg ett PM till honom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10), Jynas (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat