Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Sen är det Florida som jag inte vet vem det är men han har ställt in så man kan möta hans lag som datorstyrt. Dock så är han online titt som tätt men svarar inte på meddelande på liven så vet inte om det finns någon större mening med att han tar upp ett lag om han ändå inte tänker spela. Det va även någon Florida ägare som tabbade sig i början och spelade en match mot datorn innan ligan hade startat, vet dock inte om det är samma ägare nu men jag tror inte Florida kommer spela något så det lutar åt kick där.
|
Jag gjorde en trade med Floridas GM i början av säsongen (Fleischmann mot Franzen) och då sa han att han hade den där GM-Connected-appen till mobilen. Spelar han matcher och sådant så är han ju inte bara inne på mobilen men står det att han är i "NHL 13 - Navigating Menus" så är han förmodligen bara inne på appen.
Han kanske blev så besviken över trejden att han slutade spela, Zäta har ju producerat från någon enstaka poäng till toppen av poängligan sedan han fick Fleischmann vid sin sida istället för Franzen som inte är något vidare spjut på grillorna