Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-16, 19:01   #675
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultmaniac Visa inlägg
Håller inte med om att man bör kicka Floridas GM än. Han har ju som sagt inställt så att man kan möta hans lag datorstyrt, så ser ingen mening med en kick? Det är ju inte direkt ett överväldigande intresse för att hans plats. Det stämmer att han spelade en match mot datorn (mitt Tampa Bay) i början men vadå, alla gör vi misstag och han gav mig dessutom en match sedan så ingen skada skedd
Sure, han har väl gjort en bra sak då man kan möta hans lag som datorstyrt men anser bara att det finns ingen anledning till att ha inaktiva spelare med i ligan. Alla som möter Florida kommer varje vecka få försöka jaga reda på honom för att kunna spela matchen eller försöka få svar om hans ens vill vara med längre och man behöver vänta med att spela matchen till slutet av perioden för man vet aldrig om han dyker upp eller inte och det känns ju inte fair att spela matchen mot hans lag datorstyrt det första man gör på en ny period.

Nej jag menade inte att misstaget skulle göra att han kickas då det som du säger är mänskligt att göra fel. Minns bara att det blev lite grinigt på flera håll och kanter i samband med det och därför kanske han tappade suget på att vara med.

Kort och gott, vi försöker sålla bort alla som inte är aktiva. Kommer Floridas ägare eller någon annan på att de vill lira en match i December så kan han joina ligan då igen. Det underlättar nå enormt för oss andra som är engagerade om vi bara har med folk som vill spela och som går att få tag på utan att vända upp och ner på halva internet!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat