Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
Mest drygt är det nog för dig som kommer få massvis med pm istället. Synd att inte sharps tillåter då jag tycker som dig det är bra reklam för sidan att man fick en 2000 kr bonus här.
Kan ju säga att jag notifierat en mängd polare om Csports gratis i 3 månader på en viss annan tomtesida. Någon polare hänger säkert där bara pga det...
Hur som helst, tack som fan för tipset och att du kollade upp sidan samt skrev din personliga åsikt
Vad tror ni annars om bomben ikväll? SvS pumpar in 500 000 extra och eftersom man ska se Sveriges match mot Tyskland kan det vara kul med ett spel på matchen. Som det ser ut nu med % på respektive mål tror jag att jag ligger närmast 3-0 med tanke på vårat virriga försvar och Tysklands fina offensiv.
|
Ja bra bonusar växer ju inte precis på träd, speciellt för oss som spelat på nätet de senaste 10 år sedan. Det ihop med det här upplägget med att vi tillsammans skulle hjälpa en svensk idrotts klubb. Det här hade ju varit något helt nytt i betting Sverige känns det som.