Ämne: uppsnack v86
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-17, 11:43   #3
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Omgångens bästa spik: 1 Orderly Startsnabb och spetsar här! Är verkligen i toppform! Bara åkte runt dom sist! Startsnabb, stark men även speedig! Perfekt läge och köra i spets klarar Jorma av! Är lite mera skeptisk till Kontio när han ska anfalla bakifrån! Överlägsen på start och i sådan form och besitter sådan kapacitet att 20-fållan bakom inte har skuggan av en chans!

Bästa skrällbud 1: 11 Carlos Santana står just nu i ofattbart låga 9%! Glöms den bort på grund av läget? För det kan ju knappast anses att stallformen hos Svensson är dålig eller att hästen inte duger? OJ vad den här växlade när luckan kom sista 200 sist! Läget oroar inte mig det minsta! Den här långstegade talangen kan växla det här fältet på 250 meter även om tempot har varit moderat. Blir det lite åka av från start så vinner Carlos med 20 meter! Så bra är den! Ta betalt idag! Matematiken är verkligen på våran sida idag! Jag funderar på att spika!

Bästa skrällbud 2: 12 Hobnob är endast streckad på 4% i nuläget? Jag fattar ingenting. I och för sig tolftespår men två hästar är strukna och om det blir minsta överpace i det här loppet så vill jag gärna ha en smygande Björn Goop med häst i form med på lappen! Hobnob är ingen megastjärna men formen är på topp och den här är ganska flyfotad! Ett jättefynd och måste på varje seriös kupong!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat