Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-17, 13:48   #7203
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BaneLaden Visa inlägg
Tackar! Nu är man med ett tag till
Den satt skönt, men vågade knappt titta när Chile slog sista hörnan med tanke på tidigare händelser under kvällen. Chile hade ett bra spel men det kändes som att domarna var på Argentinas sida, iaf dom situationerna som jag såg. Kollade inte på hela matchen, bara lite då och då och då fick dom mycket med sig. Missade tyvärr Messi's båda mål.

Spel är spel, följer dig (och några andra) för att du är med i matchen och har bra koll tycker jag. Sen är ju inte ditt fel att Spanien eller Tyskland... ja vad ska man säga. Helt sjukt var det.
Igår kändes det som att man bara ville ge upp, har varit lite för mycket "stolpe ut". Har tänkt att lira 500 eller 1000 spel på lite allt möjligt för småpengar, samt kolla på många matcher, läsa rekar, lära mig om spelare och lag. Sen utvärdera och se vad som är värt att spela på och höja insatsen, och köra på flera bolag för bättre odds. Vore ju najs att kunna spela regelbundet och plussa år efter år. Det är ju jäkligt kul att spela och kolla matcher, främst fotboll men dom här småspelen är inte så spännande men det är något som måste göras för att nå framgång tror jag. Det är målet, får se hur långt man kommer, har redan tappat tålamodet ett par gånger

Du får gärna dra ett PM till mig med info om fonden, det låter intressant!
Bra skrivet! Finns ju ett bra talesätt: Betting är inget 100 meters lopp utan det är ett maratonlopp

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DD (+1), BaneLaden (+3)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat