Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-17, 17:13   #694
Jynas

Jynass avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 56
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Skrev just till aikstefan och frågade om han ville spela gm connected match, han skrev ok varpå han bjöd in mig till en fifa match.. jag försökte bjuda in honom, men inget svar! nu spelar han fifa online istället. jag kommer vara inne en timme till nu, och sen ett tag ikväll efter hockeyn (från 21:30)! Vore kul om man hann spela innan det simulerades.
Ifall chicago vill spela, är det bara höra av sig på xbox live eller här på sharps!
Haha, vfan. Drar en varning och får jag inget svar hinner du spela mot datorn ikväll. Simulerar ligan runt 23 så

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Att man är online och skriver in en tråd men inte kan svara på PM eller skriva i den här tråden tyder bara på en sak, att han inte är så sugen och kan kickas så får han bli med sen när han är sugen igen.
Precis. Har inte heller fått något svar från honom. Hur många är ni som har match ospelad mot Colorado och har ni tid att lira mot datorn ikväll i så fall? Ger honom två timmar till.

Citat:
Ursprungligen postat av hultmaniac Visa inlägg
Hur gör vi med philjay? Ingen som har hört något från honom? Vill undvika simulering!
Funderar jag också på, har match ospelad med honom. Du/ni som sa att han pluggar måste ju känna honom personligen? Försök att få kontakt med honom idag och se till att han ställer in så man får möta datorn, eller ännu bättre; spelar matchen själv. Annars får han hoppa in i ligan igen när han har tid.
Jynas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat