Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
Härligt med nytt folk och credd att du låser spelen. Gör likadant så andra kan vara säkra på att man inte fuskar för att få "ett snyggt sheet"
Men varför maxbetta samtliga 5 spel hittills när du skriver att du spelar 1-5 units i sheetet och varför enbart köra dubblar och tripplar?
Testa att skapa ett till sheet som du kör "torrt" och lägg in alla dina matcher fast som singlar istället och dela upp dina 5 units på singlarna. Dvs till 1,7 unit/singel om du lagt en trippel eller 2,5 units/spel om du lagt en dubbel i ditt vanliga sheet.
Vill absolut inte verka smartass men ibland kan man behöva se resultatet själv på sina egna spel innan man tror att något annat sätt är bättre än det man själv använder.
|
Tack för din feedback!
Jag lägger spelen som jag själv spelar dom och nu har dom senaste dagarna varit maxspel på fem units men det är inte alltid det kommer fortsätta så.
Jag har en förkärlek för dubblar och tripplar och ibland ännu fler matcher, kalla mig en hobbyspelare men det är ofta så jag spelar. Dock kommer det kanske ändras med tiden ju längre jag är med här, vem vet.
Jag vet jag har inte full koll på allt ännu men jag fortsätter leverera mina tips och insatserna på spelen jag spelar så får vi se vad detta leder till. Startade mest denna för att själv kunna följa spelen och på lång sikt se hur det går.
Jag kommer alltid låsa spelen i spreadsheetet och kommer alltid posta spelen i dagboken. Jag har gjort den sedan starten och det kommer jag fortsätta med.
Tack än en gång för din feedback.