Ämne: MLB playoffs
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-18, 20:15   #13
prop
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 818
Standard

Vågar man röra Yanks@Detroit ikväll? Ska Yankees verkligen bli sweepade med CC på kullen? Tillsammans med Ibanez och Ichiro är han väl en av få Yankees-spelare som inte har chokat.

CC tror jag gör sitt jobb även ikväll, men man vinner inte utan runs. Hela oktober har man väntat på att Yankees bats ska vakna till liv men hittills har det skett i totalt två innings.

Och nu möter man heller ingen scrub. Yankees har inga supersiffror mot Scherzer men senaste gången man möttes (i april) hade Scherzer en jobbig dag. Det var å andra sidan ett tag sen och Max i april 2012 är inget mot den Max vi har fått se på senare tid. MEN, han kom nyligen tillbaka från skada och lär inte gå speciellt djupt här. Dessutom vet vi att han kan bryta ihop i vilken inning som helst. Kan man då lita på att Tigers BP, däribland Phil Coke som har tillåtits se ut som the second coming of Mariano Rivera, kommer in och stänger ner Yankees ännu en dag?

Min magkänsla, for whatever it's worth, säger nej. Det räcker med en bra inning för Yankees, vilket jag tror att man sätter ihop här, och så tar CC hand om resten.

Provar Yankees -1.5 2.40
prop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat