Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-19, 18:10   #76
dellan

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Några få matcher idag, har hittat två intressanta dubblar som jag kommer köra!

Ogiltigt spel-ID: 1242276

Visby går som tåget och på Gotland är dem alltid bra, Huddinge kämpar på men verkar inte komma till rätta riktigt. Enköping är helt klart bättre än Hedemora som går ganska tungt nu, plockar inte så mycket poäng mot dem bättre lagen...

Ogiltigt spel-ID: 1242285

Brunflo förlorade sist mot Sundsvall med hela 10-0 och jag tror dem studsar tillbaka och göra en bra match på hemmaplan. Njurunda ledde med 2-0 hemma mot Kovland sist men torskade till sist med 5-2. Njurunda är slagpåsen i denna serie och på bortaplan får dem det extra tufft! Kramfors har lyft sig rejält efter att Mike Danton kom, förra matchen slog man topptippade Östersund med 3-2 och samtliga tre mål kom från Dantons klubba. Har även en norsk vän som spelar i laget som jag dagligen pratar med, får bara positiva vibbar från honom! Chanslir

*** Personligen flatar jag alla mina spel just nu men i sheetet väljer jag att skriva dem som units efter hur jag värderar spelen. Trevlig helg!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av dellan den 2012-10-19 klockan 18:16.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat