Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-20, 11:32   #32
Lillis

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Tidigar tankar:

Lopp1: Ed you bästa hästen, gynnas av strykning, blir A-häst. 5,8,11 är på tur som B-hästar. Eventuella C läggs in under dagen eller efter värmningar. Men känner mig stark med 4 hästar.

Lopp2: Många. Men Lollo Tilly är min första häst. 1,6,9 som B-hästar sen målar jag så mycket jag har råd.

Lopp3: Spik Friction. Visst kanske tråkigt, men jag tror han sitter i ledningen ganska omgående. Förstår inte varför man ska gå ut och skrämmas om att Youpie ska gå i ledningen, dennes chans är rygg ledaren med lucka. Kadetten sågar jag helt (Sorry KP), rankar Putte Topline före KCD.

Lopp4:
A-häst på 3 Finest Scotch. Visst Witasp kan slinka igenom bra med Yes we can, men jag gillade inte hur han såg ut sist så det blir bara B för mig. Sen vill jag ha med Palema-hästarna 4 & 11 som B. Sith Lord kanske rankas upp, men spår 8 suger.

Lopp5: Visste man att Raggmunken skulle gå felfritt är det ju bästa spiken idag, men det är ju just det. Här är jag inte alls klar med rankningen, ska plugga lite till. De som ska med är 1,2,3,5,6,8,9,12,15

Lopp6: Spik 6 King Tilly. Häst som jag stendiggar. Såg jättebra ut senast när den gjorde comeback, hoppas/tror att den sitter i ledningen ganska omgående.

Lopp7: Första häst och given A-häst 10 Hellelujamoment F. Tror det blir bra tryck på det här loppet och Bergsåkers långa uplopp kommer passa Lennartsson bra när han rundar korvkiosken i sista kurvan. Bakom är det toköppet, 3,6,7,5,11 som B hästar och sen några tills om C. Vi får se vad vi har råd med.

Vi är ett par stycken som delar idag så systemet blir nog lite större än vanligt.

Senast redigerad av Lillis den 2012-10-20 klockan 11:34.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat