Hej!
Efter att ha haft Joker i snart ett år och tycker det funkar har jag testat HPT under en knapp vecka och efter att ha varit emot programmet tidigare, främst eftersom jag upplevt det rörigt och inte grafiskt utformat så har jag ändrat uppfattning.
Ok, jag tycker fortfarande att det är lite rörigt eftersom man inte kan se alla hästarna man valt i omgången så överskådligt och grafiskt som Joker men det är väl en vanesak att hitta rätt.
Men, det är helt klart att det finns fler variabler att leka med och jag tycker också det är lättare att se slutresultatet innan man lämnar in (alltså att man inte reducerat bort sig). Nu har jag ju inte hunnit med att checka allt än men det kommer väl.
Jag kör visserligen fortfarande bara de här 30dagarns test men när mitt joker går ut ska jag byta till HPT!
Jag har en fråga dock, säkert för att jag inte hunnit sätta mig in i programmet än.
Det finns ju redan en klar utgångsmall med streckfavoriter och jag undrar om det går att lägga in en utgångsmall med typ de streckade 1-15% eller så så att de automatiskt blir markerade i utgångsfliken, precis som de mallar som redan finns. Det finns kanske redan eller så kan man kanske själv göra en mall men jag har inte fått kläm på det än så undrar därför.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|