Citat:
Ursprungligen postat av Migge
Att: Maijadona!
Gillar dina rekar men är för djävla jobbigt att läsa dagbokstråden då det är så många olika personer som skriver så att man inte missar något av dina lir...
Vore grymt uppskattat om du kunde uppdatera ditt spreadsheet framöver med "infoga förslag" för att få med korrekt spelstopp, liga, lag mm och gärna odds på resp. lag i parlays...
Hoppas att jag inte är för jobbig nu, uppskattar dina tips grymt mycket!!!

|
Tjena Migge!
Tack för att du gillar mina spel
Dock tycker jag det är bra att det är så många som skriver i dagboken, Tycker det gör den levande plus att det är många riktigt bra spelförslag som kommer in här, Grymt impad av spelen/spelarna som håller till här inne!

Förövrigt hoppas jag att du missat mina spel den här veckan bland alla poster idiot: (1/6 den här veckan)
Kritiken angående korrekt spelstopp, liga, lag mm och gärna odds på resp. lag i parlays är verkligen befogad, och jag är väldigt slarvig när det gäller detta tyvärr. Men åprecis som Djungelhjul påpekade så kommer jag nästa vecka börja ett nytt projekt där bara de bästa spelen kommer postas ihop med mer ingående information om lagen/matcherna/mina tankar och i det sheetet kommer alla spelen stå med "rätt" info ( korrekt spelstopp, liga, lag mm och gärna odds på resp. lag i parlays mm )
Jäklar vad jag satt och störde mig på Barcelona igår, I slutet hejade jag tom på Celtic, men kom på att det trots allt va ganska skönt att Alba snubblade in den tillslut.
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Barcelona Barcelona v Celtic
(Resultat efter fulltid) 23/10/2012 Ingen 1.10 Vinst
2 Liverpool Liverpool v Reading
(Resultat efter fulltid) 20/10/2012 Ingen 1.33 Vinst
3 Man Utd Man Utd v Stoke
(Resultat efter fulltid) 20/10/2012 Ingen 1.28 Vinst
4 Arsenal Arsenal v QPR
(Resultat efter fulltid) 27/10/2012 Ingen 1.33 Levande
5 Man City Man City v Swansea
(Resultat efter fulltid) 27/10/2012 Ingen 1.20 Levande
6 Real Madrid Real Madrid v Celta Vigo
(Resultat efter fulltid) 20/10/2012 Ingen 1.10 Vinst
7 Barcelona D Coruna v Barcelona
(Resultat efter fulltid) 20/10/2012 Ingen 1.30 Vinst
8 Barcelona Rayo Vallecano v Barcelona
(Resultat efter fulltid) 28/10/2012 Ingen 1.25 Levande
9 Bayern München Bayern München v Bayer Leverkusen
(Resultat efter fulltid) 28/10/2012 Ingen 1.28 Levande
Flervalspel
Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning
9-val 1 1 000,00 1 000,00 5 933,96
Total insats: 1 000,00 Total utdelning: 0,00
Testade ju en gammal hederlig "bonus" parlay i fredags på jobbet som jag hade glömt av