Lite tankar om första avd....
Raja bör ta detta utan problem,Spik?....En som var vass sist var Haraldinho som kanske kan spurta ner Raja,men svårt att se det hända......True Advatage har gått bra en tid,om Raja har en dålig dag......
I andra avd
Aristocat Boko ser lovande ut,kan vara ett Spik....Värst emot Arazi Boko, Yamani Hornline och Credit Fayline...alla med sämre spår.
Tredje fältet
6 QDC stor fav 74% iss. Bra från dåligt spår sist, Fin i frankrike innan, står på tur men stor fav som sagt, Spik? Caballion svårt att se vinna med F B Larsson. Spring Erom värst emot....
Fjärde
Freude D.E favorit med form kurva som jag tycker pekar neråt,Hmmm...Svanen från bra spår alltid intressant, Vad kan Ludde göra? Debora Sund och Michael November gillar kort men spåren? Lurigt lopp.
5:e avd
Punk klart intressant... Grumetti 3 raka efter uppehåll men nu med bakspår...Super Otto kuskförstarkt...Picasso nu med Erik första ggn....Perfection Pellini samma spår igen?
DD1
Perfect Toll tror jag Åke sätter som sin bästa chans,Spik?.... Danskarna är värst emot tycker jag....
DD2
En i varje fålla lutar det åt i STAYERLOPPET...Flemmings bästa chans tror jag...Uhrbergs starke kämpe ska med ... och Eriks styrning, kan det räcka tro....
nu in i loppisen
Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|