Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-25, 00:27   #7
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

J.Ls Bjuv har ju en enorm kuskförstärkning och måste med på alla kuponger...! Sedan tror jag att Haraldinho kan vara grymt gynnad av en offensiv kusk denna gång! Passas! Skulle även anbefalla att kolla hur Luddes två styrningar i loppen före V75 ser ut - dessa präglar hela tävlingsdagen för honom - verkligen mer än andra...

Glöm ej heller Pine Alone som såg riktigt formstark ut senast - gynnas om tempo, vilket det bör bli här... Skulle aldrig våga ta bort Yamanis Guy heller, då tempo kommer att ges, eller att denne själv sätter upp det.

Caballion spik för mig i nuläget - får se om jag garderar och dubblar med QDC - ingen annan är aktuell för mig, i nuläget...

Glöm inte Sigurd Speed i fjärde - lär bli bortglömd av massan... Men ett garderingslopp!

Glöm INTE Perfection Pellini i femte - prickar Uhrberg starten och kör där så kan denne bli livsfarlig - har smygform... Gynnad av Jägers relativt breda start...

Kan INTE se att Svanstedt bränner med Perfect Toll - start till mål, i alla fall efter 3-400 meter - vem vill/vågar svara? SPIK!!!

New Line en trolig spik då denne tar 20 meter på de framför direkt... Kanske garderar med någon längst fram... Västerbro Prestige mycket överspelad nu - såg INTE bra ut senast och från fjärdespår är denne mycket sårbar och kommer tappa från start! Schas!

Mina initilala tankar - kommer självklart att ändra sig som vanligt, men detta är nog grunden i mitt system...

Lycka till, alla! V75-tävlingen kommer bli sjukt intressant, särskilt med så många Sharpslag!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat