Ämne: Skattesmäll!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-25, 12:24   #38
Analys
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Förstod att du menade det, dock stämmer det där inte fullt så väl som det en gång gjorde. Skatteparadisen blir färre och färre för en tid sedan klassades endast följande 7 länder: Belize, Liberia, Montserrat, Nauru, Niue, Panama och Vanuatu som skatteparadis av SKV. Värt att notera är också att samtliga dessa skrivit på avtal om slopande av banksekretess.
Att det blivit värre visste jag men att det var så illa... Det var som fan.

En polare använder en filippinare som bulvankonto (inget spel relaterat) och får för några hundralappar i månaden ett visakort att använda.

Man måste förstås lita på personen och hitta ett fattigt land med låg beskattning på spelande... Men i takt med att skatteparadisen försvinner och nätböckerna blir mer och mer genomskinliga är väl bulvaner eller flytt det enda som finns kvar.

I och för sig, som jag sa, med 50 lakan i månaden på spel skulle jag inte bo kvar i Sverige. Karibien är mysigt, Gibbe eller Malta om man vill komma på pendelavstånd till Sverige
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat