Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-25, 14:16   #14
NicklasJ

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Första tankarna om v75

1) Raja Mirchi hade varit favorit i gulddivisionen och mot detta motstånd är det bara galopp emot. Vilket iof inte är helt otroligt. Vid galopp gör True advantage, Haraldinho och Francais Du Gull upp om segern.

2)2,4,5,10 känns som ett starkt lås i detta lopp. Aristocat är bästa hästen men kommer antagligen få gå utvändigt. Pine Alone och Arazi Boko känns spännande ifall Lutfi och Åke överpacear.

3) Stenhårt lås på Caballion och QDC. Spring Erom överstreckad till max just nu, 32% alldeles för mycket för en häst som är en klass under dessa två. 39% just nu på Caballion kan vara en bra spik. Var bättre i travet senast och gjorde det bra som tvåa. Det som gör mig tveksam är att han har haft väldigt svårt att vinna i år och galopperat lite väl mycket.

4) Får ingen känsla för någon häst. Blir en del lopparkiv och titt på värmning innan jag bestämmer mig för något här.

5)Behöver nog strecka en del hästar här. Perfection Pellini, och Ochoa Bob är två rätt lågt streckade just nu som är intressanta.

6) Åke vinner . Ingen koll alls på norska hästen som kanske är först emot men svårt att tro att den skulle räcka till.

7) 5-6 hästar som gör upp om det. Avanti L.M och Alki Flevo rätt streckvärda just nu.

Senast redigerad av NicklasJ den 2012-10-25 klockan 14:28.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat