Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-25, 14:19   #1
Fredrik

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 997
Standard

Nu lämnar jag spelvärlden!

Detta kommer att bli det sista jag skriver på Sharps.

Jag har i flera år haft problem med mitt spelande utan att våga erkänna det för någon. Jag har ljugit för nära och kära och till sist kom sanningen ikapp. Förutom att jag har blivit avskedad från jobbet och satt mig i en enorm skuldfälla och inte en krona i sparande, så får jag nog räkna med att min fru även hon är förlorad. Mitt råd till alla som vet med sig att spelandet är ett problem. Ta tag i det innan det är för sent och allt är raserat. Du kan ALDRIG ta i kapp förluster och när du får den känslan är det dags att stiga av det sjunkande skeppet.

Jag följer många här inne som påstår sig ha ett system de följer och hur de har kontrollen över sin kassa och inte seglar iväg. Det hade också jag en gång i tiden. Till slut kom droppen som fick bägaren att svämma över och då går det inte att ha disciplin med sin kassa.

Det enda sättet att tjäna pengar är med hårt arbete. Glöm att ni skall bli rika på spel! Det kan man inte bli! Är övertygad om att många här inne har problem med spelandet och jag säger bara, hoppa av innan det är för sent och det blir ett liv med skuldberg, polisförhör och spruckna familjeförhållanden. Det är precis så det blir när det har gått för långt. Tänk er för!

För min del väntar ett helt nytt liv nu med behandling mot spelmissbruk, kontakt med jurister, polisförhör och förmodligen en rättslig dom för de oegentligheter jag har begått pga mitt spelmissbruk!

Sköt om er och se upp för speldjävulen! Han är närmare än man kan ana!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
vallekung (+5), 11433 (+50), eklund81 (+10), AndreasB1897 (+5), FoxMulder (+5), O12 (+1), 166mika (+10), Boone (+20), joemag (+10), Stekel (+100), zimzelen (+50), Flickepojken (+20)
Fredrik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat