Citat:
Ursprungligen postat av FoxMulder
Även om jag inte skrivit något tidigare i den här tråden, så har jag följt dagboken från början. Har spelat på majoriteten av dina lir, och måste säga att det är inget jag ångrar. Det har gått superbra.
Därför kändes det ohövligt om jag fortsatte rygga dina spel utan att vissa min uppskattning!
Så, TACK för dina fina spel! Det är jag skyldig dig.  
|
Tack för de uppskattande orden!

Riktigt kul att du har gått plus! Boken ligger +24.71u enligt mina beräkingar, så har du ryggat majoriteten av liren, så bör det ju vara plus
Det jag dessvärre är dålig på är att bedöma unitsvärderingen av liren. Har tex lirat två 5u-lir i veckan, vilka båda har förlorat. För dem som enbart har ryggat högre units-lir så har det knappast varit ngn vinst. Förvisso är ju alla ryggningar på egen risk och man har ju själv alltid ansvar för sina lir. Samtidigt är det ju alltid roligt om andra kan vinna på det man själv vinner på. Funderar om jag kanske borde lägga alla lir i boken på 2-3u ett tag, eller om de som ryggar helt enkelt håller sig till en konstant u... (två el. tre tex) då blir det ju mer plus helt enkelt... om liren fortsätter att vara övervägande vinnande dvs
Samtidigt trodde jag verkligen på Vichy idag och Partizan i torsdags, då det fanns mkt som talade för de liren och därav units-bedömningen....