Citat:
Ursprungligen postat av dny
Har samma känsla som dig, kommer ta med den på bången!
|
Citat:
Ursprungligen postat av korpo
V75-6: Perfect Toll har det mest häxat för i de sex starter han gjort på Jägersro, men hästar har inte komplex för någon bana utan det är andra omständigheter som betyder något. Banan var för hård när Perfect Toll galopperade i sista kurvan senast han var på Jägersro, utan den fadäsen hade Svanstedt blivande ”Guld”-häst haft fyra raka. Ett given bank!
Så skriver Uhrberg i sin krönika.
Det får bli spik på Tollen för mig!
|
Perfect Toll har varit lite hetsig just i startmomentet bakom bilen när han har haft framspår. Men nu är det Jägersro igen och där har det hittills blivit två nollor i protokollet när han starta för mig. Men faktum är också att han inte gick något på Jägersro för den tidigare tränaren heller så man kan ju börja undra. Vi får hoppas att den negativa Jägersrotrenden bryts nu. Jag är mer konfunderad över “Jägersro-spöket” än över läget och motståndet. Hade det varit en annan bana än Jägersro hade jag gett honom en femma i betyg.så skriver Åke.
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|