Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-30, 18:13   #11
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Satan vad jag retar mig, satt med en utgångsrad imorse på att spika 5an iv41 och sedan låsa i avd2 med 1-10 i avd3 ville jag ha 1-2-3-6 och isista hade jag fått kanon info på jätteskrällen nr 7. Och ändå valde jag i sista minuten att inte spela. FYFAN! Nästan 25 blåss.... Vilken man är i efterhand... ;(

Sätter pengarna idag istället på axevalla och hoppas att travgudarna ger mig en chans till? ;(

avd1. 7 Big River Suprime (4-5)
avd2. 1-8-12 (4-2)
avd3. 2-7 (6)
avd4. 4-5 (7-3)
avd5. 8 Bath L (11-5)
avd6. alla 11 (1-2)
= 132 kr

Spiken: Låter som att Camilla ska släppa spets med nr 5 i inledningen och då känns loppet skänkt till Åke som leder loppet runt om. Såg väldigt skarp ut senast och gör knappast bort sig här heller. Toppchans! avd1

Lillspiken: Bath L segermaskinen som börjar hitta formen igen, såg väldigt fin ut senast vid segern och är bättre nu. En liknande prestation bör räcka långt här eftersom värsta motståndaren har bricka 11. Tänk på att Bath kan öppna vasst, Gh nemo har inte visat form på ett tag och lär väl släppa?

Skrällar/Drag

Shamrock best gick starkt till slut senast och är på gång, med klaff kan man vinna detta.

Top Modell spurtade vasst senast och hade gott om krafter kvar, synd att man inte satte in stöten lite tidigare i loppet (Kan vara segern som rök) 3%

Marine Lock var väldigt fin vid segern och möte då många bra hästar i form. Gör inte bort sig nu heller och med klaff är man i striden.

Det kan skrälla rejält i sista om nu inte 1an bara brak vinner från ledningen men det luktar körning och då kan det skrälla...

God tur!

Va fasen vad hade du för info på galasin på v4 och var ifrån? Synd du inte skrev ner dina tankar imorse!
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat