Citat:
Ursprungligen postat av copiad
Förlåt Klanke men jag köper sällan dina analyser. Du kommer fram till rätt hästar ibland ändå men fattar inte riktigt hur du värderar hästarnas insatser allt som oftast.
Vill inte klaga på analyser och dylikt men dina tips dyker ju upp dagligen och oftast är det inte särskilt pålästa. Nu är säkert alla jättesura över att jag klagar men det känns som att vi mest byter rader här inne. Inga djupgående analyser utan mest lite nummer här och där och intresset för betaltjänsternas system verkar viktigare än att göra läxan själv. Men ni behöver inte vara oroliga över mer gnäll för jag orkar inte engagera mig på sharps längre utan tackar för mig. Blir bara frustrerad över det mesta som skrivs här. Finns några hyfsade tippare här inne som jag önskar all lycka men mest verkar det finnas efterhandskonstruktörer som gillar att visa sina vinnande system i efterhand. Eller såna som tror sig kunna trav men mest gissar. Ta min kritik på rätt sätt så kanske detta blir en bra sida för travälskare.
Mvh Copiad.
|
Jag förstår inte hur du menar copiad? Jag har spelat in en del pengar med åren och om jag inte skulle vara påläst så hade jag med säkerlighet inte vunnit ett smack. Alla har vi våra uppfattningar om hur loppen ska köras och hur loppen har körts sedan tidigare. Jag har ingen anning varför du gillar att klaga på andra framför allt mig som lägger ner stor tid till att försöka hjälpa andra. Jag hade inte behövt skriva här om jag inte hade velat, tar ju sådan tid, jag har ju familj också. Varför skriver jag då här kan man tycka? jo för det ger mig passion och lycka att kanske ge något tips som kan få någon annan på rätt köl. Jag är ingen super tippare, jag vinner inte varje dag, det är det igen som gör. Jag har spelat in närmare 50000 kr på bara 2 månader, ren tur? kanske? att man inte vill köpa någons analys är ju upp till var och en, jag går sällan efter vad andra tänker (om det inte är någon jag känner som har bra info) går man inte efter sina egna ideer så är man farligt ute. Experterna som skriker ut vinnarna i tv vinner inte varje dag, någon gång i månaden kanske de får in en dd som ger 20 ggr. Jag har hittat nycken till flera strategi spel som fungerar långsiktigt. Men om folk ska klaga på mig här inne så känner jag att jag inte tillför något och såfall kastar även jag in handuken. Vad tjänar jag på att ödsla min dyrbara tid att skriva in mina ideer här när "någon" /flera ändå gnäller.
Travsporten var bättre för....
Vi ses på facebook marvel
tack för mig med...