Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-31, 13:06   #23
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Jaja ordet är fritt. Konstruktiv kritik är bra och alla får lära sig ta kritik, annars utvecklas man inte. Kasta in handduken bara för att någon uttrycker sig är ju inget vidare heller. Stå emot och argumentera emot, är ju det som är tanken med ett forum. Alla har fritt ord och fria åsikter. I slutändan är det ändå resultatet som talar för sig självt. Ni får mäta k*k på VMiV75 tävlingen

Mitt system kommer nedanför,

7 res 8
2,5,6,10 res 4
3,4,9 res 1
1,2,6,12,13,14 res 11
3 res 4
6,7 res 11
1,2,3,4,6,9,10 res 13
2,3,5,6,7,9,11,15 res 10

Brukar alltid gardera avd1 med mina idéer men slutar ändå med att favoriten vinner där. Så den här gången spikade jag emot min vilja. Åke gör sin första start med vargtassen och vi vet säkert hur det kommer gå, han lär nog vinna med någon längd Men jag gick iaf emot och spikade favoriten.
Ni som följt med vet att jag är konspiratorisk och där Nybrink spikar där garderar jag, trots att vi hade samma idéer från början.

Hinner inte motivera hela raden men några idéer jag vill lyfta fram,
DELMONICA SUND 10% samt ALANDIAS MICHELLE 3%. Kort distans och kan leda runt om!
LE SOGNO har spetsvunnit tidigare. Nu dessutom med springspår! Gör Uranium bort sig så har vi ledaren här! 2%
ORIONE SPIN ludde åker till Valla med 2 hästar endast. Hmm vad har han i tankarna? Bra startspår och kan gå... 7%
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat