Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-31, 15:38   #32
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Jag är inte sur på någon. Har bara deklarerat att detta forum inte ger mig ngt och därför orkar jag inte bidra själv. Kanske blev jag onödigt personlig mot Klanke men han är ju också i princip ensam om att ge analyser till sina förslag. Men uppenbarligen är det olagligt att ha en egen åsikt här och komma med konstruktiv kritik (även om jag blev onödigt personlig mot Klanke medger jag) och med såna "oskrivna regler" förblir detta ett dött forum där bara ryggdunkarna kommer trivas. Förstår inte varför Klanke skulle sluta skriva här. Hans tankar är ju uppenbarligen väldigt uppskattade. Däremot är jag som sagt inte sur på ngn så det finns inte mycket kiss and make up för mig. Jag konstaterar bara att detta forum inte tilltalar mig och att jag därför inte engagerar mig mer. Eller får jag inte tycka det??? Bestäm ni!
Och Klanke: Tycker du att du kan trav så skit i mig. Men bara för att en enda person inte tycker att du är bäst på trav kan du ju inte låta det påverka hela ditt engagemang här på sidan. Ber om ursäkt om du tog det så hårt men det var min högst personliga åsikt endast. Tror/vet säkert att det finns massa personer som ogillar mig men det sket jag i när jag skrev mina analyser. Jag lägger som sagt inte av att skriva här pga att någon/några ogillar mig. Viktigt att poängtera. Är bara färdig med detta forum.

Nu orkar jag inte förklara mig mer utan önskar alla lycka till med framtida spel och hoppas att fler vågar sig på lite konstruktiv kritik för att föra forumet framåt. SKÄRPNING!

Hade gärna sett er bägge kvar här men jag/vi kan ju inte tvinga dig...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat