Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-31, 21:17   #95
znipstern

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2003
Standard

Fin analys sämre slutsats

I kväll kanske det inte är läge att rycka skorna?

/znip

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Jag förstår inte hur du menar copiad? Jag har spelat in en del pengar med åren och om jag inte skulle vara påläst så hade jag med säkerlighet inte vunnit ett smack. Alla har vi våra uppfattningar om hur loppen ska köras och hur loppen har körts sedan tidigare. Jag har ingen anning varför du gillar att klaga på andra framför allt mig som lägger ner stor tid till att försöka hjälpa andra. Jag hade inte behövt skriva här om jag inte hade velat, tar ju sådan tid, jag har ju familj också. Varför skriver jag då här kan man tycka? jo för det ger mig passion och lycka att kanske ge något tips som kan få någon annan på rätt köl. Jag är ingen super tippare, jag vinner inte varje dag, det är det igen som gör. Jag har spelat in närmare 50000 kr på bara 2 månader, ren tur? kanske? att man inte vill köpa någons analys är ju upp till var och en, jag går sällan efter vad andra tänker (om det inte är någon jag känner som har bra info) går man inte efter sina egna ideer så är man farligt ute. Experterna som skriker ut vinnarna i tv vinner inte varje dag, någon gång i månaden kanske de får in en dd som ger 20 ggr. Jag har hittat nycken till flera strategi spel som fungerar långsiktigt. Men om folk ska klaga på mig här inne så känner jag att jag inte tillför något och såfall kastar även jag in handuken. Vad tjänar jag på att ödsla min dyrbara tid att skriva in mina ideer här när "någon" /flera ändå gnäller.

Travsporten var bättre för....

Vi ses på facebook marvel

tack för mig med...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5)
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat