Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-02, 23:59   #51
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
I det här fallet så debuterar ju Saston i guld. Hur ofta vinner gulddebutanter egentligen? Nä det är som Melander sa, Han hitta inga lämpliga lopp för Saston att springa i så därför fick det bli här. Oraklet vinner

Men nu är det ju ett heljummet gäng Saston möter, förutom Friction (som dock inte övertygade värst senast) och resten utav gänget som antingen har dåliga lägen och/eller form... Saston har tvärtom toppform och bra läge och jag tror inte Tarzan skulle ta ut honom här om han inte trodde på chans - varför skulle han?

Dessutom så har Saston visat ett antal gånger att han kan speeda och vinna från bakspår (över 2140 meter, så detta är ju INTE enbart en stayer), styrkan vet ju ALLA att han besitter - detta tillsammans med ovanstående, innebär att variablerna som talar emot honom reduceras kraftigt!

Kan dessutom öppna bättre än många tror, kommer inte hamna sist och kör bara Tarzan i tid så tror jag att han krossar dem ganska enkelt, från dödens, faktiskt...!

Det som kan häxa är ju att det är många speediga hästar i loppet med tveksam form så dessa kommer ju köra på extrem väntan och den som har ryggen på Saston sista 300 sitter ju i guldsists - men jag hoppas Tarzan och Saston dragit musten ur dessa och att ekipaget får findefilera över upploppet...

Jaja - Saston kommer i alla fall komma ur detta med äran i behåll, något som jag och någon till verkar vara ensamma om att tro, men jag lovar er - ni kommer bli överraskade - inte jag...!

Lycka, till i morgon!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Scherlock (+25)

Senast redigerad av Pilkast den 2012-11-03 klockan 00:12.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat