Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-03, 00:44   #1647
AndreasB1897

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Men min vän, ska jag inte få avreagera mig utan att du kallar mig för en dansk pajas? Om jag ska ha hyfs får väl för fan du också ha det? Du bor trots allt i Blekinge så du blir väl en halvdansk isf? Självmål?

Ja, jag får skriva i princip vad jag vill, vilket de senaste posterna handlat om; men jag är nyfiken på varför du känner dig tvungen att strö salt i såren i en tråd där man uppmuntras att skriva ut sin frustration ( oftast är det ju då för något inte gått ens väg)?

Ska jag komma in och håna dig när du är arg för Hammarby inte vunnit?
Att håna ditt lag är som att stöta på den tjocka tjejen på festen = du vet du får ligga. Skämta om Hammarby = du vet att du kommer briljera. Att Hammarby inte platsar i allsvenskan kan jag skämta om hela dagen, men jag hade aldrig gjort det i denna tråden, då det är en avreageringstråd (där man ska få avreagera sig). Hade du skrivit något hade jag (om jag läste tråden då, uppmuntrat dig, så länge du inte höll på HIF)

I denna tråd, om du hade skrivit något arg om Hammarby (ja, jag skriver inte HIF för det är som Helsingborg, och jag har redan lärt min dotter sm inte ens kan gå att iaf nynna med i "det är tyst, det är sorg, det är Helsingborg". Vi tar inte de bokstaverna i mun eller fingrar här.

Men du, rapporterade och kommenterade, så DU, är en jag inte gillar alls. Du är en sån som står bakom och posar som cool.
Nu jävlar blev det fart här.

1. Kalla det strö salt i såren eller vad du vill, jag skrev här ENBART för att jag tyckte ditt inlägg var otroligt omoget och rent ut sagt idiotiskt, ENBART därför. Det har absolut inget att göra med att du håller på MFF, hade skrivit likadant om du hade varit supporter till Elfsborg, Helsingborg, Gefle, you name it.

2. Jag har inte rapporterat ett skit, måste varit någon annan som kände likadant som mig i så fall.

3. Nu ska vi inte kladda här mera då det är mycket OT. Du kan skicka 100 PM till, men jag kommer inte ta någon löjlig diskussion och lyssna på dina förortsinlägg.

4. Tack och hej!
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat