Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897
Nu jävlar blev det fart här.
1. Kalla det strö salt i såren eller vad du vill, jag skrev här ENBART för att jag tyckte ditt inlägg var otroligt omoget och rent ut sagt idiotiskt, ENBART därför. Det har absolut inget att göra med att du håller på MFF, hade skrivit likadant om du hade varit supporter till Elfsborg, Helsingborg, Gefle, you name it.
2. Jag har inte rapporterat ett skit, måste varit någon annan som kände likadant som mig i så fall.
3. Nu ska vi inte kladda här mera då det är mycket OT. Du kan skicka 100 PM till, men jag kommer inte ta någon löjlig diskussion och lyssna på dina förortsinlägg.
4. Tack och hej!
|
1. Här var fart innan så don´t flatter your self (u little cunt).
2. Ok, ja, då var det så , lilla punkt i universum (kan inte översättningen)
3. OT = är det inte OT denna tråd handlar om??? Vad är OnT? Berätta snälla?
Jag hade helst inte skickat ett enda PM till dig då jag helt enkelt inte anser dig värdig till det (ta din blogg som exempel, hahahhahahahah, du är som gjuten från RoK, kan du reka en enda vinst??), kände bara att du behövde hänge med i händelserna då du var så snabb att svara när jag var arg för att mitt lag inte vann.
Hur går det för ditt lag? Vinner dom allsvenskan? Nehe? Men en plats i europa har dom väl? Nehe? Amen vaddå? Jaha, dom spelar i superettan!! HAHAHHAHAHHA. Fan vad ni måste skämmas. Men ni håller väl i hop? Ni från söder? Det är det viktigaste! Broderskapen!
Nehe, du bor i Karlshamn, Småland....ok.