1: så du skrev här för att visa att DU inte tyckte det var OK? Vem fan bryr sig? Dina åsikter är inte efterfrågade här... och dina rekar är lika med noll och din blogg? (kan du reka en enda vinst??)
Har någon bett dig moderera denna tråd? Nej, så varför känner du att du ska tillrättavisa mig? Avundsjuka? Storebrorsyndrom? STHLM är större än Malmö så du behö...ahhh, just det, Karlshamn. Har inte ni typ Karlshamn IF eller nått?
Jag ville avreagera mig. Jag skrev i tråden. Hade jag blivit ifrågasatt eller kommenterad av en riktig supporter hade jag tagit den fighten (för det fanns en chans att de kan argumentera).
Istället får jag dig, AndreasB1897, som startat en blogg och allt. Du kan inte cappa en match for shit, du är ju för fan förlorande i allt du skriver (oh no, hoppas jag inte sabbar för dig nu), Dessutom tycker du att DU ska vara den som modererar denna tråd genom att förolämpa tillbaka personen du tyckte hade gått över gränsen.
Faast...du bestämmer ju inte här; och Hammarby kommer ju inte gå upp; och jag bryr mig ju inte vad du tycker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|