Hej jag har bettat i några år nu med blandade resultat men gått plus totalt sätt.
Är student så bankrullen är inte jättestor så spelar endast på Bet365 för tillfället då jag inte har tillräckligt stor bankrulle för att dela upp den på massa olika bolag.
Jag håller på att testa mig fram till hur jag ska spela för att kunna vinna och just nu kör jag mest tripplar med odds 2+ där jag dubblar om jag förlorar och insatsen är 30, 60, 120 osv. vilket har gått helt ok hittills och är det jag kommer att satsa på i dagboken. Kör även en del dubblar med ca:2 i odds men där kör jag mer unit-tänk 1-5 units och varje unit är 15(lågt eftersom det är teststadie än). Har även ett dogs-sheet där jag spelar på underdogs samt ett där jag väljer ut asian handicap +1 eller mer på underdogs jag tror har god chans att minst få lika och där är det fast insats. Så håller på att testa lite olika saker så får vi se hur det går.
Har inga regler direkt men kommer att blanda motiveringar med spel utan motivering. Kör mycket på känsla och tidigare resultat samt form. Kommer att fokusera på fotboll mestadels. och så får vi hoppas att det går bra nu!