Mitt första spel är ett andra spel i serien och därav 60 i insats vilket motsvarar 2 units.
Ogiltigt spel-ID: 1275993
Jag har ingen större koll på danska ligan så spelet är endast på statistik med draw no bet säkring vilket är trevligt när man kör tripplar. Ålborg har 4-1-1 på sina sex senaste på hemmaplan i ligan och vinner man går man upp på andra plats i ligan. Midtjylland har inte ens vunnit 4 matcher totalt i år och är 0-1-5 på de senaste 6 bortamatcherna i ligan.
West brom har börjat starkt i Premier league och imponerat på mig och ligger 8:A i ligan och med 4-0-1 på de 5 hemmamatcherna i år och förlusten har kommit mot Man c vilket är ett mycket starkare lag än motståndet idag. Southampton har allt annat än övertygat och ligger sist med en vinst och en oavgjord och har inte tagit poäng än på bortaplan så jag ser W.B.A som stora favoriter men säkrar upp med DNB.
Sista matchen har jag ingen koll på över huvud taget men 2:an i ligan möter jumbon som inte har vunnit än i år. Oroande dock är att bortalaget har 4 oavgjorda matcher men endast en av dessa har skett på bortaplan.
Spelar även rak singel på W.B.A (1.7) samt en dnb dubbel på Ålborg och W.B.A (1.88).
Ogiltigt spel-ID: 1276044
Ogiltigt spel-ID: 1276046