Ämne: V65 måndag.
Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-05, 16:54   #1
Klanke
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

V65 måndag.


Kör med lite ideer får se om det är rätt melodi...

Spiken: Opitergium har en straffspark på pappret. 100 kkr i första pris och ludde kan slicka sig glatt om munnen när han såg motståndet. Hästen var fenomenal i våras, men desto sämre mot slutet (troligen de hårda banorna) Kalmar brukar ha bra skick på banan när travarna kommer hit och barfota balans vore dock gynnsamt för de flesta tror jag eftersom om man ska köra med brodd och dylikt så blir det nog ganska tung sprungit. Första gången med sonen Adrian är nog bara positivt tycker jag (alla håller inte med). Ska normalt inte torska mot detta motstånd.



Lillspiken: Nino Coger äger toppform för dagen, är både snabb från start och till slut. Nino ska nog helst gå i ryggar så länge som möjligt och det kan mycket väl bli så i rygg på nr 1. Senast avslutade nino nedåt 10/600 på en häst som Winning love som gick med jänkar vang och var riktigt bra. Det var fin formtopp där på Nino i ett såhär litet fält bör det uppstå lite luckor här och var och jag tror Nino Coger har en vettig chans och spikar.



Dragen/Skrällar:

Valles Emelie är under utveckling och har toppform kan med överpace vara med i främmre träffen 8%


Noblige Degato är kvick ut och bör få en vettig resa. Speedig nog att vinna loppet.... 7%


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat