Citat:
Ursprungligen postat av hultmaniac
Anledningen till att jag nämnde just dig var för att du har absolut högst procent, 42 %. Intressant att du tycker att det ska totalförbjudas. Din förstaplacering i hela ligan kanske inte är så säker isf?
Eller så har du en djävulskt dålig internetuppkoppling.....
|
Yes det är jag väl medveten om och det spelar väl egentligen ingen roll vad jag säger, fusk eller inte fusk då det inte finns bevis för det ena eller det andra.
Har tappat connection på 1 match mot användare och det motsvarar 14% står det, vet inte vad 42% kan motsvara i dator matcher men mellan 5-10 matcher skulle jag väl ana och jag vet med mig att jag hade problem i början att genomföra hela matcher då jag både tappade kontakten med EA servrarna och loggade ut från liven. Istället för att låta det drabba er andra så försökte jag några gånger mot datorn innan jag gav upp och köpte ny router, sedan dess har det fungerat bättre.
Men återigen det spelar ingen roll vad jag säger eller inte, stämpeln blir fuskare pga att det står 42% och den kan jag leva med för det hela spelar ingen större roll egentligen utan det är den som är bäst när vi möter varandra som kommer vinna, inte den som kan slå datorn mest och bäst.
Inget datorstyrt lag lär nå slutspel och väl där så är det ju bäste man som vinner. Det som händer fram tills dess känns bara som en väldigt lång och halvtråkig transportsträcka nu när vi helt plötsligt från full liga blev typ 10 stycken kvar och varje Onsdag droppar det av ett par stycken då man fått jaga motståndare men det är omöjligt att få till vissa matcher. Vi blir väl 5-6 stycken kvar när vi ska lira slutspelet och då kunde vi lika gärna gjort upp sinsemellan vem som kan brösta upp sig och sväva på moln i 10 år framöver istället för att spela 60 matcher mot datorn där det inte händer någonting.
Min förstaplacering är absolut inte säker men då jag vunnit mot de flesta användarna också så tror jag inte den är allt för missvisande, men det vet jag inte helt säkert och jag kanske lika gärna är sämst sen när det väl gäller. Känns som många matcher har varit hårda och nu senast idag torskade jag två i rad på straffar, så det kan gå lite hur som helst.
Om du tycker det känns fel att jag är i toppen av tabellen för du tror att jag fuskat och egentligen är mycket sämre än dig så kan vi säga så. Du är bättre än mig och så får vi helt enkelt se vem som är bäst av oss alla när allt ska avgöras om några månader.
Angående att det ska totalförbjudas så är det ju givet, kicka alla som tappar connection eller "fuskar" omgående och så kan vi nästan lika gärna lägga ner ligan direkt. Det går tyvärr inte att bevisa att någon fuskat och trots allt så är det väl inte så viktigt vem som är bäst mot datorn, du får gärna ligga 1:a hela året och känna dig stolt över det och sen vinner jag slutspelet sen när man ska möta användare.