Ämne: NBA 6/11
Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-06, 21:47   #3
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Har ett klart spel iaf, Över i Bulls-Magic. Orlando kommer vara run and gun denna säsongen, en försäsong med ett snitt över 200 och de har öppnat med att snitta 108.5 framåt och 91.5 bakåt på två matcher. Bulls är inte samma tempo men kommer kunna scora relativt lätt här tror jag och Magic kör nog bara på och denna ska lätt över 187 då jag tror minst ett lag når 100 poäng. Kommer plocka denna på standard linan och sen köpa mig till en parlay har dock inte bestämt mig vad som ska ingå i den.

Thunder-Raptors känns som det borde sluta under totalen. Raptors ska inte upp i höga 90 här och då kan Thunder ändå scora 100+ och det ska sitta. Spreaden känns lurig, normalt plockar Thunder denna enkelt men tycker Toronto är bättre och kan med lite tur hamna kring 5 poängs torsk. Lowry kan matcha Westbrook vilket känns som viktigt, Durant kan ingen matcha men är han inte galen så blir det troligen hårt.

Nuggets lag ser starkt ut tycker jag, Gallinari tillbaka men va klen senast och tror inte han är lika klen igen. Pistons är klena och tror det kan bli överkörning här i Nuggets hemmapremiär. 1st Q kan vara läge då Nuggets som alltid kommer gå ut hårt och nu är det hemmapremiär och laget är friskt, då ska Pistons få det tufft från start. Totalen lutar åt över men känns lurig då det känns som det kan bli typ 110-85 eller nått om det vill sig illa.

Vad sitter ni andra på?

Verkar som vi alla blev besvikna på Nets igår och det va helt sjukt vad de hittade på i 4:e Q...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat