Du gör absolut inget dåligt jobb Portugisen!
Jag vet väldigt många som hade tilltat bort hela fonden efter 26 spel utan att nå plus.
Jag tycker du gör helt rätt i att motivera spel innan avspark, och ännu mer rätt i att analysera dem i efterhand. Min speldagbok är till för
exakt samma sak, jag är inte ute efter att visa plus-statistik och bli höjd till skyarna av andra spelare. Istället vill jag att alla mina spel ska vara motiverade, och helst även analyserade i efterhand. Det gör så att man får en bättre koll på vad man gör rätt och vad man gör fel. Och om man efter en tids plussande börjar gå minus så kan man bläddra tillbaka i dagboken och se om man omedvetet har börjat analysera på ett annorlunda sätt.
Att hålla sig till en spelide är svårt, titta på alla speldagböcker som börjar med;
* Jag ska reka varje match ordentligt
* Inga impulsbett
* Endast singlar
* Max 5U/spel
En vecka senare är halva rullen borta för personen i fråga har impulsryggat, satsar 20U på samma match, spelat tripplat och glömt att reka ordentligt och gått efter magen istället.
Fortsätt gneta så ska du se att det vänder, jag läste någon sida bak att du har ett snittodds på över 2.0, prova att spela på lite lägre odds. Det kommer garanterat öka din hitrate och även om ett spel inte ger samma avkastning så kan det i "kalla perioder" göra så att man vinner tillbaka självförtroendet vilket jag tycker är något av det viktigaste att ha när man rekar och lägger spel, tror man inte på sina spel fullt ut så sätter de sig sällan känns de som...
Får nog återgå till jobbet nu igen
BOL!