Tycker det är för tidigt att se tendenser på halvlekar och quarter spel efter 4 matcher dock så går det att sen tendenser överlag om form, hur de spelar och hur highscoring lagen är. Dock är det mycket små random saker som kan spela in på halvleksspel och quarter spel och skulle därför inte lägga ett spel helt grundat på statistik på ett sådant alternativ. Över 48 minuter så har dessa random slumpässiga sakerna oftast jämnat ut sig.
Ikväll är jag på Thunder då jag tycker de ska vinna mot Bulls. Thunder pulveriserade Toronto senast medan Bulls hade problem med Orlando. Där Bulls känns som starkast in the paint är också Thunder riktigt bra defensivt. Offensiven för Thunder finns det inte direkt någon i Bulls som kan stoppa, Kirk får stora problem, Hamilton (RIP

) är ingen stor försvarare och Deng klarar inte av Durant heller även om han är bra. Bänkarna rätt jämna... Tror Thunder tar kommandot direkt och håller det hela vägen och vinner med 5-10 poäng.
Tycker mycket talar för under i den sena matchen. Clippers höll Spurs till 84 poäng igår efter haft 2 matcher där man inte försvarat alls och släppt in 222 poäng mot Warriors och Cavs. Känns som gårdagen är rätt melodi och ser framför mig ett Clippers som kommer vilja vinna genom försvaret igen. Portland öppnade säsongen galet mot Lakers men har sedan dess inte kommit över 95 poäng på 3 matcher och senast gav de upp alldeles för mycket (114) mot Dallas. Även för Portland så lär det vara prio på att få till ett bra försvar och skulle inte bli förvånad om denna slutar med båda lagen under 100!
EDIT: Men för att svara på grundfrågan så tycker jag det är för högt med 95.5. Andra halvlek är generellt oftast mer high scoring med risken för foulandet i slutet och därmed brukar också andra halvlekslinan vara ett par poäng högre. 95,5 innebär att andra halvlek också lär ligga på 95,5 för att komma till totalen som ligger på 191 och därmed känns det som under vore det bästa spelet, men personligen så passar jag den!